spoiler sayılabilir--------> cebrail in karanlık ve sapkınlık içindeki insanoğlunu bir kez daha kurtarması gerekir. fakat bu sefer kötülük cehennemden değildir. karanlık kısmını çekim teknikleriyle iyi yansıttığını söyleyebilirim. sapkınlık kısmını ise cinsellikle yansıtmaya çalışılmış fakat bence yetersiz kalmış. rafael inde bulunduğu yardımlaşma yerindeki muhtaç sayısı şimdikinden bile az. dönemi anlatmakta yetersiz ayrıntıydı. efekt denecek fazla sahne yoktu. iyileştirme sahnelerinde kamera sallanmış ve elinin altına 100 mumluk ampül konmuş. ama bu çok daha büyük bir başarı, bunu bilmeme rağmen etkilendim. başarılı bulduğum diğer olay ise duyguların anlatılış biçimi. hiç duygu hissetmemiş bir varlık bilinçli halde dünyaya gelirse ne olur? u anlatmaya çalışmış. başlarda garipsesemde cebrail in göz renginin değişip öfke ve nefretle saldırması yetti diyebilirim. sonraki pişmanlığı ise buna yenik düştüğünün göstergesi oldu. sanki duyguların varlığı insanlar için bir yük ve bu yükün varlığı bile insanları meleklerden üstün kılan özellik gibi göstermiş. mikael in korkuları ve ölmeden önce söyledikleri de bunu onaylar tarzdaydı. bir de filmde kaynak diye bir yer var. uzaklaşma kelimesi yüzünden kaynak denen şeyin bir yer olduğu algısı yarattı. dünyaya indikten sonra sürekli uzaklaşılan bir yer. bir fikriniz varsa bununla ilgili öğrenmek isterim. zira benimki biraz uçuk. iyilik bir kaynak ise, dünyaya inen her varlık eninde sonunda ondan uzaklaşıp kötülüğe varacakmış gibi algıladım. oyunculuklara gelince andy withfield in yakın sahneleri çoktu ve üstesinden gelmiş. michael piccirilli yi daha başarılı buldum. kevin copeland ise yapmacık. karanlık tonu sevenlerden iseniz, meleklerin insan bedeni giydiklerinde silahla öldürülebileceğini yadırgamazsanız seversiniz. ayrıca neden dünyaya melek olarak inmediler derseniz bu da filmde bastıra bastıra söyleniyor aslında. duygular insanlara özgü ve özgür irade de bir duygu. cebrailin farkı bu duyguları tadıp yine de özgür iradeyi korumak istemesi diye düşünüyorum. iyi seyirler.
oyunculuklara gelince andy withfield in yakın sahneleri çoktu ve üstesinden gelmiş. michael piccirilli yi daha başarılı buldum. kevin copeland ise yapmacık. karanlık tonu sevenlerden iseniz, meleklerin insan bedeni giydiklerinde silahla öldürülebileceğini yadırgamazsanız seversiniz. ayrıca neden dünyaya melek olarak inmediler derseniz bu da filmde bastıra bastıra söyleniyor aslında. duygular insanlara özgü ve özgür irade de bir duygu. cebrailin farkı bu duyguları tadıp yine de özgür iradeyi korumak istemesi diye düşünüyorum. iyi seyirler.